sobota 28. ledna 2012

Znásilnění - erotická povídka

Bylo mi tehdy 17.Své poprvé jsem už měla za sebou.Jednou za temného podzimního večera jsem se vydala ... no prostě tak,z trucu ven. Chodila jsem a prodírala jsem se uličkami jako tulácký pes.Najednou mě někdo prudce chytil za kapuci a řekl : ,,Neboj se holčičko,když budeš spolupracovat,nic se ti nestane!" Byl to muž,vysoký,kolem třicítky.Byl celý včerném a přes obličej měl přčetaženou kuklu.

Byla jsem úplně ztuhlá. Po chvíli mě zatáhl do malého baráčku,nejspíše jeho a svlékl se.Do spodního prádla.Zůstala jsem stát a prohlížela si ho.Byl vysoký,středně hubený a hnědovlasý.Nevypadal vůbec špatně. ,,Co po mě chcete ? "zpetala jsem se tenounkým hlasem a stále neodepřela oči od jeho těla. ,,Chci sex !"křikl a začal mě vyslékat.Já jsem nejdříve chtěla odporovat,ale pak jsem se mu poddala.Pustil mne a já se začala sama vyslíkat.Za svou postavu jsem se nestyděla,ženské zakulacené křivky,ploché bříško a prsa čtverky. ,,Jdeme nato !"křikl. A odnesl mne na chlupatý koberec,tam mne položil a začal líbat.Na prsou,na břiše.Na stehnech. Začínala jsem být mokrá.

Já ho chtěla taky.I když se mi hned tak sex nezamlouval,ale částečně mě ten muž vzrušoval. ,, Ty moje kurvičko,snaž se víc !"vzdechl a začal prsty projíždět v mém nitru.Byl jemný a přitom tak rychlý.Propnula jsem se v zádech.Nachvíli vstal,přestal.Sundal si boxerky - a moje pusa zůstal otavřená.Začala jsem se otevírat,stehna se mi sami oddělaly od sebe.Jeho klacek byl tak velký,že jsem si skoro myslela,že se do mě nevleze. ,,Ty si ale kurva ! Ta nejlepší !"křikl znova,když už jsem držela jeho penis v rukou a olizovala jej,postupně strkala do úst. ,,Teď !"zařval a já vzala do rukou jeho klacek a strčila si ho do sebe.Začal hrubě projíždět a kroužit v mém lůně.Byla jsem z něj vedle a zanedlouho se dostavil orgasmus.Jak u mě,tak u něj.

Jeho horké sémě jsem příjemně cítila a až jsem byla úplně plná,vytékala jsem ven. ,,Hej,kurvo moje!Vykuř mi ho !" a já už si jej strkala do úst. Za pár minut jsem tam ležela uplně nahá na koberci a celá zmatená.On odešel.Poté znova bouchly dveře. ,,Kurvičko moje,nedáme si trojku ? " zeptal se a ukázal na mulata scházejícího ze schodů.Už už jsem zase začínala být mokrá a slastně jsem zavyla a přikývla.

1 komentář:

  1. Zdravím, musím říct, že píšete velmi pěkné příběhy. Pokud budete mít chuť si něco také přečíst, koukněte na naše stránky:
    http://bdsm-povidky.freebdsm.cz/

    Možná by Vás zajímala i naše e-kniha Adéla - Thajské prokletí, kterou naleznete zde: http://bdsm-povidky.freebdsm.cz/index.php/ukazky-e-knih/164-adela-thajske-prokleti

    Držím palce, aby Vám i další psaní šlo tak pěkně od ruky ;)

    Burny from Heaven

    OdpovědětVymazat