sobota 28. ledna 2012

Tajná láska nás spolužaček

Moje "poprvé" se odehrálo v 8.třídě základní školy.

Když jsem v 6.třídě poprvý viděla svý spolužáky, který budu snášet či nesnášet v průběhu cca 4 roků, hned jsem si o všech udělala obrázek...Samozřejmě se mi začal líbit jeden kluk, ale ten o mě nejspíš neměl zájem.Jak jsem v 7.třídě zjistila, tak chodil s takovou pitomou káčou z vedlejší třídy.

Kromě platonické lásky jsem si našla spoustu kámošek, mezi nimi byla i Nela, která se stala mou nejlepší kámoškou.Trávily jsme spolu každou volnou chvíli, byly jsme prostě best friends forever!Když jedné z nás bylo špatně nebo měla po rozchodu s klukem, ta druhá ji vždycky postavila zpátky na zem...ale přejdu na věc!

V osmičce jsme už byli dokonale seznámeni se světem sexu.A naše třídní si nás po jednom volala do kabinetu a měli jsme vypisovat nějaké dotazníky.Když přišla řada na mě, šla jsem tam, co nejrychleji dotazník vyplnila a utekla pryč.

Druhý den, když jsem přišla do školy, si mě všichni podivně prohlíželi.Říkala jsem si, co se asi děje.Jakmile jsem přišla do třídy, všichni ztichli ,pozorovali si mě a potom si šuškali.Sedla jsem si k Nele a pozdravila ji, ale ona mi neodpověděla.Když jsem z ní dostala,co jako je, tak mi řekla, že dvě slepice od nás ze třídy našly můj dotazník pohozený na chodbě a dočetly se v něm, že jsem ještě panna...Byl to anonymní dotazník, ale spolužáci poznají písmo, takže to bylo jasné.Prý tam všechny holky napsaly, že nejsou, ale já jim nevěřím...

Takže jsem musela celý den strpět.Pobrečela jsem si, ale nejvíc asi doma,kam jsem místo oběda ve škole utekla.

Byla jsem sama doma.Byl pátek, máma byla u nemocné babičky na celý víkend a táta byl v práci.Lehla jsem si na gauč a brečela.Asi za půl hodiny ale někdo zazvonil.Utřela jsem si oči a šla otevřít.Za dveřmi byla...NELA!

,,Ahoj Áďo, já...promiň, že obtěžuju, chci se ti omluvit.Víš, já jsem si myslela, že si říkáme všechno.Taky jsem ti řekla o svým poprvé s Honzou!"spustila na mě, když jsem ji pokynem pozvala dál.

,,Ale...Nelo, já jsem panna.Vím, jsem jediná ze třídy a díky tomu jsem se kvůli takové blbině stala ze dne na den outsiderem!"křičela jsem.

,,Fakt?Jestli je to pravda, tak se ti omlouvám...nevěděla jsem to!"řekla Nela a já omluvu přijala.

,,Ale Áďo, mám podmínku...Tohle musíme napravit!"usmála se Nela a já dostala výtlem se slovy:

,,Chceš mi najít kluka nebo co?"

Nela zavrtěla hlavou a sladce se usmála.Začala se ke mě pomalu naklánět a já úplně ztuhla...

Žádné komentáře:

Okomentovat