sobota 28. ledna 2012

Naše tajná domácí láska

Už si ani nepamatuji, kdy jsem měl svou první sexuální zkušenost a která byla ta pravá.
Ale už jako malý kluk, ještě než jsem chodil do školy, jsem si hrál se svým přirozením. Pamatuji
si, že se svým kamarádem jsme si do trubičky pindíka strkali květy jakési květiny a na pískovišti to všem předváděli.

Až někdy ve třetí třídě, na návštěvě u tetičky, jsem spal se svou o rok mladší
sestřenicí. Ta byla zvědavá co to mám mezi nohama a já samozřejmě na ni. Tak jsme si ukazovali
svá přirození, pod dekou a s baterkou v ruce. Ale nepamatuji si jiné vzrušení než jen ukojenou (nebo neukojenou) zvědavost. Nakonec nás odhalil strýc, který nás chodil občas kontrolovat, když zjistil že jsme pod dekou nazí, "rozsadil" nás.

Něco jiného to bylo v nastupující pubertě. Asi tak ve dvanácti jsem začal sám onanovat. Třel jsem si svědícího pindíka až do výronu semene. Pak jsem se v tom zdokonaloval, strkal jsem žalud mezi matrace do igeliťáku a pohyboval v něm až do úplného sedření žaludu.
Jednou mě při tom načapala sestra, o dva roky starší. Vysmála se mi, cože to dělám a chtěla to vidět. Styděl jsem se, tak jsem utekl do koupelny. Od té doby se na mě občas potutelně usmívala, to jsem vždycky uhnul pohledem a přestal si jí všímat. Ale později mě dostala. Našla totiž mojí žákovskou knížku, kterou jsem "ztatil" a věděl jsem proč.

Jednou, když naši nebyli v sobotu večer doma, klepala na dveře do koupelny, když jsem se sprchoval. Zrovna jsem si sprchou masíroval žalud, tak jsem si kleknul do vany abych schoval svojeho pinďu a natáhnul se ke dveřím. Místo mamky, kterou jsem ve dveřích čekal, aniž bych si uvědomil, že není doma, vstoupila Klára s mojí žákovskou knížkou v ruce. Vítězoslavně s ní mávala v ruce se slovy "teda brácho, to tě bude něco stát...". Zčervenal jsem, něco jsem chvíli nadával a pak rezignoval, co že bude chtít.
Tak prý "za prvé", abych se ve vaně postavil. Chvíli jsem váhal a zdržoval, můj penis ještě úplně neochabnul. Teprve když chtěla s žákajdou v ruce odejít, jsem stydlivě vstal. "Hmmm...", ocenila. "Teď se otoč úplně ke mně!", přikázala.

Poslušně jsem se otočil a řekl, že to je nefér, když jenom já a ona ne. "O tom rozhoduju já", řekla rezolutně a vzala můj penis opatrně do ruky. Stáhla z žaludu předkožku a chvíli jej pozorovala. Pak mi prohmatala varlata. Přestože jsem se styděl, hmaty její jemné ruky mě asi vzrušily, takže penis se začal znovu zvětšovat. Druhou rukou mi přetahovala předkožku. To jí asi ukojilo, za chvíli přestala a odešla se slovy, že si rozmyslí co ještě bude chtít.

Po jejím odchodu jsem si znovu dal masáž žaludu sprchou. Zrovna jsem se dodělával rukou, když znovu otevřela dveře. Ležel jsem ve vaně celý skoprnělý, v ruce penis ve fázi, ve které se mi nechtělo za žádnou cenu přestat. Za pár vteřin jsem vystříknul a schoval rozkrok rukama. Naštval jsem se a řekl ségře že to na ní píchnu mámě, ať jí klidně ukáže tu žákajdu. Odešla se slovy "tak jo!". Když jsem přišel v županu do obýváku, seděla ségra v křesle v noční košili. Chvíli si mě nevšímala a pak začala smířlivě loudit, abych to mámě neříkal, žákajdu že mám v šuplíku. S nadějí v hlase jsem jí řekl, že jí chci vidět tak jak ona mě. Chvíli kroutila hlavou že ne, pak ale zvedla noční košili, roztáhla trochu nohy a zakryla si rozkrok rukou. Donutil jsem jí že se svlíkla celá. Viděl jsem její dorůstající prsa a pootevřený klín. Hladila se v něm se zavřenýma očima. Chtěl jsem jí vidět úplně do klína a tak jsem rozsvítil a přiklekl k ní.

Rukama jsem jí roztáhnul ještě víc nohy. Nebránila se a já viděl mezi jejími prsty poprvé růžové pysky a poštěváčka. Kroužila kolem něj a přes něj prsty, svírala jej mezi nimi a tahala se za něj. Už už jsem do ní strkal prst, její pochvička byla vlhká a teplá. Řekla mi abych se postavil a znova jí ho ukázal. Postavil jsem se, rozepnul si župan a můj tvrdý penis se narovnal. Vzal jsem ho do ruky a přetahoval přes něj předkožku, musel jsem si ho naslinit. V tom okamžiku se Klára udělala, zaklonila hlavu a křečovitě sevřela k sobě nohy. Pak si ale oblékla zase košili a odmítla dál spolupracovat, že už mi to ukázala a dost.

Lehnul jsem si na gauč k televizi, rukou pod županem jsem si pořád držel žalud, aby mi neochabnul, kdyby si to ségra rozmyslela. Byli jsme v klidu asi půl hodiny, pak se Klára zvedla z křesla a odešla do ložnice rodičů. Za chvíli se vrátila i s kazetou a zasunula ji do videopřehrávače. "Chceš něco vidět?" zeptala se. Nečekala na odpověď a zapnula video. Už při úvodních ukázkách jsem byl vzrušený na nejvyšší míru. Hned když se rozproudil film jsem zase začal onanovat. Už si přesně nepamatuji jaké tam byly zrovna scény, ale nelišily se příliš od těch, které si občas prohlížím dodnes, to znamená že herci prožívali všemožné způsoby milování.

Podíval jsem se na sestru, ta měla vyhrnutou noční košili a také beze studu onanovala.
Zrovna jsem si užíval scénu orálního sexu, chlap prolizoval roztažené herečce prcinu, když jsem zaslech Kláru. "Pojď ke mně, dělej mi to taky jazykem..."! Kdo z kluků by váhal, také jsem se těšil že mi to oplatí. Svlékl jsem si župan a přiklekl k jejímu roztaženýmu klínu. Byl jsem trochu rozpačitý jak to bude chutnat, tak jsem nejdřív trochu nesměle špičkou jazyka pohladil žalud jejího poštěváčka, kterého svírala mezi prsty. Byl suchý, takže jsem podruhé pořádně naslinil jazyk. Vzdechla si a tak jsem přidal. "Vem ho do pusy...honem...!", přikázala, a tak jsem ho vsál.

Pustila ho ze svých prstů, takže jsem mohl přisát i její pysky a žužlat všechno v puse,
tak jak jsem to viděl poprvé ve filmu. Podíval jsem se na ni, zastřeným zrakem sledovala televizi a vzdychala stále hlasitěji. "Strč do mě prst!", přikazovala dál. Sotva jsem to udělal, začala rozhazovat nohama a její vášnivé vzdechy nabíraly na síle. Křečovitě sevřela stehna, jen taktak jsem se z nich vymanil. Pak už zase nechtěla "spolupracovat", že je ospalá a že musíme jít spát, jak přikázaly rodiče. Vyškemral jsem jen, že mi nechá kazetu ještě na hodinu. Nastavila mi budíka abych nezapoměl a ukázala, kam mám kazetu uklidit.

Přestavěl jsem si budíka na další hodinu a pozorně jsem si kazetu prohlížel, nezajímavé pasáže přehrával rychloposuvem. Stihnul jsem to tak asi dvakrát....třikrát jsem se u toho udělal a ležal znavený na guči. Když už jsem skoro usínal, přišla Klára, řekla jen že nemůže usnout protože to slyší až do pokojíku, pak jen smířlivě že mi něco dluží. Sehnula se ke mně a odkryla deku, kterou jsem si rychle přikryl když přišla. Vzala můj povadlý penis do ruky, stáhla předkožku a nasála žalud do úst. Nemusím snad popisovat, jak rychle zase žalud a celý penis ztvrdly... Bylo to něco nádherného, Klára žužlala můj žalud, občas se zeptala jestli je to takhle správně a dívala se přitom na televizi, kde se odehrávalo totéž....

Žádné komentáře:

Okomentovat