sobota 28. ledna 2012

Jak jsem poprvé lízal mladou slečnu

Je jedno kdy a kde se to stalo. Byl dusný podvečer. Nebe zakryté poklicí temných mraků. Seděli jsme na posteli a taktak dýchali. Vzduch jakoby zesklovatěl. Otevřeným oknem jsme vyhlíželi na nebe a čekali, kdy z těžkých mračen začnou padat vysvobozující kapky. Měl jsme na sobě jen tričko a kraťasy. Magda vedle mě ztěžka oddechovala a mě se vybavila zcéna z jakéhosi romantického filmu. Přivřela oi a pohladila mě po tvaři. Políbil jsem ji. Něžně jsem jí jazykem hladil rty a užíval si jejich hedvábnou jemnost. Její tělo bylo rozpálené jak plotna a v dusném vzduchu se pokrylo krůpějemi potu. Představil jsme si ji jako krásnou květinu v tropech, střísněnou kapkami čiré vody z vodopádů.
Křřřáááááách!


Blesk udeřil kdesi na druhé straně města. Sílící šumění oznamovalo, že se blíží déšť.
Další něžný polibek Přitiskla se na mou hruď a pomalu měb složila na sebe. "Miluju tě, Šimone!" "Já tě taky." Ruka se procházela po jejím pevném poprsí. Měl jsme sto chutí roztrhat jí tričko, stáhnout podprsenku a líbat jí bradavky objíždět jazykem dvorečky.


Oknem se do pokoje vlil chladivý a vlhký dech začínajícího deště. Zavřela oči, usmála se a stáhla mi tričko. Okamžitě jsem jí to oplatil, ale vzal jsem i podprsenku a šortky. Ležela předemnou, její útlé bříško se lesko v záři blesků a mírně se vlnilo pod mými dotyky.
Teď je ta pravá chíle, řekl jsem si. Políbil jsem ji na dolní ret a pak jsem polibky sjížděl níž, přes bradu, hrdlo, hruď, bříško pupíček až k jejímu pahrbku, ještě skrytému v modrých kalhotkách. Slyšel jsem, jak překvapeně a radostně povzdechla. Přehodila mi nohy přes ramena. Líbal jsem jí levé stehno a stále víc se přibližoval k její něžné mušličce. Pak jsme ji přes kalhotky olízl a pokračoval na druhou nohu, Svíjela se a vzdychala. Oknem vál chladný vzduch plný deště, ale ona byla rozžhavená, že se snad vypařil dříve, než na ni dopadl. Stáhl jsem jí kahotky.

Měla moc krásnou, hlaďounce vyholenou kundičku. Malé stdké pysky jen místy přečuhoaly ven. Jemě jsem je oblízl. Vzdychla. Rozhrnoval jsme jazykem její závoje studu a uváděl jí víc a víc do vášnivých pohybů. Jednou rukou jsem jí hladil bok, druhou jsem držel tu její. Pomalu jsem jazykem vystupoval nahoru, až jsem zavadil o naběhlý klitoris. Cukla sebou. Tak, to je ono, jemě, ale rychle a pravidelně. Jazyk lítal z prava doleva a nahoru dolu, Občas jsem se nadechl a přitiskl celý obličej na její rozpálenou kundičku. Měl jsem ho celý od její sladké štávičky.


Nevím, jak dlouho jsem takhle pokračoval, ale když už jsem to chtěl vzdát začala vzdychat mnohem pravidelněji a pohybovala pánví vždy proti směru, než jsem ji zrovna prolizoval. Pak jí proletěla křeč a úplně ztichla. Sevřela mi hlavu mezi stehny a zvrátila se na bok, prohnutá jak luk. Mále mi zlomila vaz, ale za ten krásný orgasmus to stálo. Lehl jsem si vedle ní, ještě se celá třásla. S úsměvem na rtech mi dala pusu a usnula. Potichu jsem zavřel okno, oblékl se a odešel.

Žádné komentáře:

Okomentovat