sobota 28. ledna 2012

Příběh - I po mnoha letech může být setkání žhavé

Dalo dost práce dát ten sraz pár let po maturitě dohromady.Někteří už tenkrát nebyli z našeho města,jiní se někam přestěhovali. Trvalo to půl roku,než jsme se sešli v jedné příjemné vinárně.Radostné výkřiky,stisky rukou,polibky na uvítanou,večeře a pak volná zábava všech se všemi. Vzpomínky…však to znáte. Za dvě hodinky se od nás vydělila skupinka těch,kteří už to „někam dotáhli“,na místa,která radši nebudu ani jmenovat a tiše si špitali o svých penězích a podrazech minulých,současných i budoucích.Setkaly se ale taky staré studentské lásky.

Ta moje přiběhla hned a už se mě nespustila,až na nás ostatní žárlili.Vzpomínal jsem s ní,jak jsem za ní lezl oknem na internát,jak jsme se divoce milovali na pokoji,až se s námi jednou zřítila stará rozvrzaná postel,kolikrát nás vymákli,co všecko nám hrozilo,no bylo toho dost.Také ostatní si to pamatovali a jak ubíhal čas a prázdnily se skleničky,ptali se nás žertem,jestli si to nezopakujeme.Ostatně,nebyli jsme „v tom“ jenom my dva. A tak jsem se hodinu po půlnoci s ní ocitl v jejím hotelovém pokoji.Šla se osprchovat,protože ze mě už měla mokré kalhotky a vrátila se celá voňavá a toužící.Když jsem ze sprchy vyšel já,stál mi tak,jako prý tenkrát dávno.

Její tělo za ta léta zkrásnělo,což se nedá říct o mě a tak beze slova jsem si lehl k ní a začal jsem ji vášnivě líbat. Rtíky,krček,boky,bříško a moje prsty zajížděly do její mokré,uvolněné a vláčné lasturky.Musel jsem se hodně ovládat,abych se neudělal předem jako puberťák a abychom si rozkoš co nejvíc vychutnali. Celý jsem se třásl a nemohl jsem se do ní strefit a tam si mě tam radši dala sama. „Jako tenkrát,je vidět,že tě ještě pořád moc vzrušuju“,zazvonil její smích pokojem. A už jsem sevřel její nádherné,pružné a horké ženské tělo a divoce jsem do ní začal milovat.Ztrácel jsem dech,její lasturka mlaskala a tekla,její zadeček zběsile přirážel a měl jsem pocit,že ji tam dole úplně převracím naruby.S mými nárazy vykřikovala,vzdychala,sténala a zvuky milování se stupňovaly,až vykřikla nejvíc a otřásala se žhavým orgasmem.

Rychle dala nohy k sobě a já jsem pokračoval v líbání,divokém masírování jejích prsou a v rychlém zajíždění do ní i ven,až mi jednou vyletěl a ona si mě musela dát rychle zpátky. Vnímal jsem její horkost a svírající se lasturku,až začala křičet znovu a já jsem cítil,že už svoje horké spermie v sobě neudržím,protože hrozně moc chtěly ven do připraveného ženství. Do mě ještě ne,řekla nejistě,když jsem se v ní vzepjal a tak jsem svůj úd z ní rychle povytáhl. Nechtěl jsem se jí vystříkat na prsa,ani na krásné bříško,ale chtěl jsem na penisu cítit její žhavé ženství a tak jsem hlavičku nechal na okraji jejich pysků,když to ze mě začalo stříkat jako vodopád.

Vychutnávala,jak jí moje výstřiky stékají k zadečku a nakonec jsme si oba unavení a zpocení zůstali ležet v náručí.Vyprávěla mi,že když se u ní doma její přítel vrací pozdě a totálně vycucaný z práce a usne ještě než zalehne,zajížděla pravidelně svými prstíky do ženství a laskala je tak dlouho,až došla vrcholu a myslela přitom na mne.Měla ještě moji starou fotku i fotku společnou a říkala,že vždycky chtěla se mnou mít chlapečka,který by byl po mě.Její přítel má potíže,protože kvůli neustálému stresu ji nemůže otěhotnět.Vzpomínky nás vzrušily tak,že roztáhla stehna a já jsem jí začal jazykem laskat mušličku,až se slastně protahovala,vzdycha­la,křičela a pak mi zaplavila ústa horkou šťávičkou,která z ní přímo vystříkla na můj jazyk.Odhrnula si mokré vlasy z obličeje,lehl jsem si naznak,ona nasedla na můj úd a sama na mě tančila a natáčela se tak,aby ji to ještě víc vzrušovalo a roztřásalo.Pak si klekla,prohnula se,já jsem do ní zajel zezadu a vychutnával jsem si svoje milování do ní,mlaskání přeplněné mušličky a pevně jsem ji zespodu držel za krásná,pevná a tuhá prsa,svádící přímo k tomu,abych je masíroval,až se zalykala. Nakonec si lehla na záda a už unavená několika orgazmy do sebe nechala jen tak milovat. Když jsem cítil,že horká láva už zase chce ze mě ven,řekla-můžeš klidně do mě. Zarazil jsem se a radši jsem se jí vystříkal zase jenom na krajíčku do pysků. Mohl jsi to tam nechat,namítla potom. Ty bys chtěla se mnou mít děťátko,zeptal jsem se. Víš,že chtěla ?

Zůstal jsi stejně mojí tajnou láskou celou dobu,s tvojí představou jsem si to léta dělala sama a tak bych na tebe měla živou památku.Doma bych to s přítelem zvládla,neměl by žádné tušení,ani podezření… Už jedno moje skoro roční dítě opatruje vdaná paní a její nic netušící manžel,a teď ještě druhé ? Mě tvoje přítelkyně nezajímají,odpověděla.Já bych tvého syna opatrovala,viděla bych v něm tebe a byla bych ráda,kdybychom se občas sešli a pořádně se pomilovali.S tebou je to hrozně nádherné.Není to žádné náhodné rozhodnutí,ale myslím na to už dlouho a moc jsem se na tebe těšila.Jenom jsem nevěděla,kde tě teď najít.


Potom jsme se znovu objali,líbali se a vášnivě se milovali. Zase mlaskala její přeplněna mušlička,zase jsem cítil její ženský stisk,zase její šťávička vytékala při zásunech kolem mého údu ven,zase jsme křičeli a točila se nám hlava.Příboj rozkoše nám bral dech a nakonec roztáhla nohy jak nejvíc mohla,nadzvedla zadeček a zašeptala:Prosím…zastrčil jsem úd do ní úplně nadoraz,napolo se zvedl a v její největší hloubce jsem do ní vystříkal všecko,co ve mě bylo.

Čekala,až jsem ji obdaroval vším až do konce a pak jsme zase leželi v objetí,až začalo svítat. Měl jsem její zadeček v klíně a chtěl jsem si ji ještě jednou vzít zezadu,ale otočila se na záda. Zezadu by tam tvoje bohatství možná nenašlo cestu,zašeptala a pokrčila roztažené nohy. Znovu a naposledy jsem ucítil její mokrou a poddajnou hloubku,její tělíčko a s výkřiky jsem do ní svoje žhavé spermie uložil co nejdál,aby nemusely dlouho putovat…


Když jsme se loučili na nádraží,s úsměvem řekla,že mi dá vědět,jestli se to povedlo. A kdyby ne,tak svoje adresy už máme,dodala se šelmovským mrknutím. A tak se těším.Na ni i na to děťátko. Třeba to opravdu bude syn…

Žádné komentáře:

Okomentovat