pondělí 27. února 2012

Můj nejbláznivější sex - na záchodě!

Do práce k nám nastoupil novy kolega. Bylo to na začátku července, venku bylo krásně teploučko a my jsme se museli trápit v práci. S kamarádkou, která nového kolegu znala jsme obě uznaly, že by stal za hřích a v tu chvíli jsem si řekla, že ho prostě dostanu. Nebyl jen krásný, byl milý, hodný a když se usmál, tak se mi podlamovala kolena. Nebyla to láska, byla to strašná přitažlivost. Pokaždé když jsem ho viděla, představovala jsem si, co by se s ním dalo provádět a v tu chvíli jsem byla vždy tak nadržená, že jsem musela jít na záchod a tam si to udělat...

To byl takhle horký večer a my s kolegy jsme si řekli, že zajdeme do naší oblíbené hospůdky na pár pivek. Řekla jsem hned kolegovi (tomu úžasnému), aby šel taky. Nejdřív se mu nechtělo, ale nakonec jsem ho přemluvila. Jen jsem mu musela slíbit, že až pojede vlakem domů, musím mu napsat nějakou pěknou SMSku, aby se nenudil. S nadšením jsem souhlasila. Tak už jsme konečně dorazili do hospůdky a začali pít. Najednou kolega řekl, že se mu nechce domů tak, že bude spát u druhého kolegy a mně říká, že jsem mu nenapsala tu SMS. Tak jsme si začali mezi sebou psát a při každé SMS co mi napsal se mi zatajoval dech, co napíše. Po krátké době z něj vypadlo, ze mě miluje...

Po několika pivech a spoustě panáků jsem musela na záchod. Kamarádka šla se mnou a zjistili jsme, že je toaleta rozbitá. Tak jsme to řekli známému číšníkovi a on řekl ať používáme pánské, kde je jedna kabinka. Takže problém byl vyřešen. Po dalším nášupu lihovin jsem začala být povolná a dostala jsem na něj šílenou chuť. Zvedla jsem se, on seděl vedle mne, tak se musel zvednout také a když jsem procházela okolo něj tak jsem mu letmo rukou pohladila čuráka. Ten už mu pěkně stál. Úžasně mě překvapilo, že má tak velký pero, až jsem to nečekala. Chytl mě a začal divoce líbat, všichni se samozřejmě dívali, ale to nám bylo jaksi jedno...

Nevím jak, ale došla jsem na záchod. Mírně se mi motala hlava a když jsem se vyčůrala a zjistila že jsem strašně vlhká, tak jsem vyšla z kabinky. Najednou mě někdo zatlačil zpátky, jeho prsty mi rychle zapluly pod sukni a namočil si prsty v mé dírce. Přitom jsem mu ho začala hladit přes kraťasy. Pak si sedl na mísu, roztrhl mi tanga a strhl sukni k zemi. Posadil si mě na sebe a já cítila jeho velkého ptáka až po koule.

Bylo to úžasné. Až potom jsem si uvědomila, že jsem sténala tak nahlas, že to muselo spoustu lidi slyšet. Trochu jsem ho pozlobila a než se udělal, tak jsem z něj slezla a odešla domu. Vyběhl za mnou ven, chytil za ruce a políbil mě. Sedl si na zítku u plotu, vytasil na mne znovu péro a já na něj přidřepla. Držela jsem se přitom plotu. Bylo to tak tvrdý... První jsem se udělala já, ale opravdu hodně.. On na mě začal řvát ať nepřestávám a mrdám ho dal, že jsem jeho děvka. Tak jsem o něj začala svoji kundičku třít tak rychle, že jsem se udělala znovu a tentokrát společně s ním. Pak jsme si to ještě hodně krát rozdali v práci, ale to už je na jiné povídání...

Žádné komentáře:

Okomentovat