pondělí 27. února 2012

Jak jsem přišel o panictví - můj první příběh - vstup do dospělosti

Jednou, na privátu u mé kamarádky Moniky, jsem se zakoukal do jedné slečny. Začal jsem s ní klábosit a nějakým způosobem jsem jí dostal do ložnice Moničiných rodičů.

Naskytla se příležitost mého prvního sexu, protože v tu dobu jsem byl ještě panic. Ani jsem nepoznamenal, že v té době mi bylo 17 a ještě jsem byl, lépe řečeno jsem si myslel, že jsem heterosexuál. Začal jsem jí svlékat tričko a pomaličku jsem zajížděl rukou do kalhotek. Když v tom do pokoje vrazil nějaký kluk (Moničin bratr, kterého jsem ještě v té době neznal) a s vyděšeným výrazem na nás začal křičet, jaktože se chceme milovat v posteli jeho rodičů.

Slečna, která se mimo jiné jmenovala Štěpánka si v mžiku oblékla tričko a s bouchnutím dveří utekla z pokoje ven. I když to vypadalo, že mám po mejdanu, Moničin bratr se uklidnil a tak jsem ho pobídl aby se vedle mě na postel posadil, že si můžem trochu popovídat a seznámit se. Musím uznat, že se ve mě začali projevovat známky toho, že mě přitahují muži. Pavel, tak se jmenoval byl opravdu velmi pohledný. Byla to asi náhoda, ale jevilo se na něm, že jsem mu sympatický.

Opravdu jsem se musel přemáhat, ale nakonec jsem mu položil svou ruku na jeho ruku. Bylo to jako v pohádce. Začali jsme se líbat a já si uvědomil, jak je to s mužem krásné. Pak to pokračovalo stejně jako se Štěpánkou. Zbytek si domyslete, jen Vám řeknu, že po této noci jsem nebyl panic.


TENTO PŘÍBĚH NENÍ VYMYŠLENÝ, ALE TO UŽ JE NA VÁS, ZDA-LI TOMU UVĚŘÍTE.

Žádné komentáře:

Okomentovat